3 Mart 2017 Cuma

Ceylan Koptum Bu Gece Şarkı Sözleri 2017

Ceylan uzun bir aradan sonra "Koptum Bu Gece" şarkısıyla hayranlarına sürpriz yaptı.
Uzun yılların tecrübesiyle gelen Ceylan Koptum Bu Gece şarkısının audio klibi yayınlandı ve bizde sizler için Ceylan 2017 şarkıları nı ve Ceylan Koptum Bu Gece şarkı sözleri ni sitemize ekledik
Ceylan Koptum Bu Gece şarkısı her zamanki gibi çok başarılı olmuş, ve eminiz ki hayranlarınında beğenisini kısa sürede toplayacak.
Ceylan Koptum Bu Gece Şarkı Sözleri 2017

Ceylan Koptum Bu Gece Şarkı Sözleri

Çektim hasreti yeteri kadar
Çok bile dayandım bugüne kadar
Bu aşkın sonu yok ölene kadar
Bırakmam peşini yar sen benimsin

Koptum bu gece
Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor
Seven kalbimi

Koptum bu gece
Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor
Seven kalbimi

Gidişinle her gün bunalımdayım
Kaybettim aklımı isyanlardayım
Sürgünüm yine ben firarlardayım
Tutukluyum sende yar sen benimsin

Koptum bu gece
Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor
Seven kalbimi

Koptum bu gece
Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor
Seven kalbimi

Ceylan Koptum Bu Gece Şarkısını Dinle


DMCA.com Protection Status

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adıyaman Çiğ Köftecisi Iğdır Telefon Numarası

04762271888 Iğdır Çiğ Köfte, Çiğ köfteci öz adıyaman çiğ köftesi, adıyaman çiğ köftecisi, lezzetli ve hesaplı Iğdır Çiğ Köfte