12 Haziran 2017 Pazartesi

Dilar Issever Yarınlar Şarkı Sözü Sözleri

Dilar Issever – Yarınlar Şarkı Sözü



Kendimi suçlamaktan
boş yere yüzlerce yıl hapis yedim
Çok gördüm ağlamayı dertlere
En sonunda geri geri geldim
gölgemi de ezdim büyük taşlarla

Kafesimde çırpınırken döktüğün
tüyleri bir bir topladım
Kustuğum cümlelerin ardından
boğazımda bir alev topu ve ben
sular arıyordum kuru toprakta

Yarınlar çok mu güzel olacak
bugünün üzerine
Nasıl dikilir bir yara açılan
kaplanın pençesiyle

Gecenin bir vaktiydi
yollarda ürperten siren sesleri
Birkaç saniye dayandım
Sonlarda yerimdeyken göğe adım attım
bedenimi yaktım pişmanlıklarla

1 yorum:

  1. Merhaba!!!

    Mali yardıma mı ihtiyacınız var?

    * $1000 - $10,000,000 aralığında
    * 3% faiz oranı
    * Uygun fiyatlı kredi geri ödeme planları

    Her türlü krediyi şu adresten e-postayla almak için lütfen bizimle iletişime geçin: universalfunds1@hotmail.com
    Hücre numarası: +1 (914) 517-3229

    İçtenlikle
    Selamlar.

    YanıtlaSil

Adıyaman Çiğ Köftecisi Iğdır Telefon Numarası

04762271888 Iğdır Çiğ Köfte, Çiğ köfteci öz adıyaman çiğ köftesi, adıyaman çiğ köftecisi, lezzetli ve hesaplı Iğdır Çiğ Köfte