17 Haziran 2017 Cumartesi

Tarkan 10 Yeni 2017 Albümü Dinle

Albümü beğendiysen eğer hemen satın al sadece 19.90 tl
Sponsorlu Bağlantılar

Tarkan 2017 Pop 10 Albümü Dinle

Tarkan'ın 2017  Pop Albümü "10" sitemizde. Herkes gibi sende üye olmadan albümü kesintisiz dinlemek istiyorsan hemen tıkla ve albümü dinlemeye başla. Tarkan'ın son yeni albümü "TARKAN 10" 128 kbps hızında ses dosyalarıyla sitemizde. Tarkan 2017 kolay ve hızlı albüm dinleme keyfi burada. Albümde dinlenesi bazı şarkılar Kedi Gibi, Beni Çok Sev 'dir. Bu şarkılar kullanıcı oyları sayesinde belirlenmiştir.Albüm tanıtım amaçlıdır, albümü satın alacak kişinin albüm hakkında ön fikir sahibi olması amacıyla yayınlanmaktadır. Albümle ilgili herkes yorum bırakıyor, sizde yorum bölümümden albüm hakkında görüşlerinizi belirtebilirsiniz.

Tarkan 10 2017 Albümü Şarkıları

* Yolla
* Çay simit
* Beni çok sev
* Ben senin
* Çok ağladım
* Her şey fani
* Kedi gibi
* Hodri meydan
* Biz çocukken
* Bal küpü
* Acımasız
* Sevdam tek nefes
* O sevişmeler
* Affedin bizi çocuklar


tarkan 2017

tarkan, tarkan 10, tarkan 10 albümü, tarkan 2017, tarkan 2017 10 albümü, tarkan 10 2017 şarkıları, tarkan 10 pop albümü şarkıları, tarkan dinle, tarkan yeni albüm, tarkan 10 şarkıları, tarkan 10 son albüm, tarkan 10 şarkıları neler, tarkan 10 albümü tüm şarkıları full

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adıyaman Çiğ Köftecisi Iğdır Telefon Numarası

04762271888 Iğdır Çiğ Köfte, Çiğ köfteci öz adıyaman çiğ köftesi, adıyaman çiğ köftecisi, lezzetli ve hesaplı Iğdır Çiğ Köfte