25 Eylül 2014 Perşembe

Doğum Kontrol Hapını Kestim Fakat Adet Göremiyorum

Doğum Kontrol Hapını Kestim Fakat Adet Göremiyorum?

Doğum kontrol hapının kullanılması bırakılmasına rağmen, bazı durumlarda düzenli adetler geri dönmeyebilir. Bu durum ilk üç ayda genel­de ortadan kalkar­. Ancak bir yıla kadar adet görülmeyen  durumlar ola­bilir­­. Doğum kontrol hapları­nın kadın üreme sisteminde kalıcı bir hasar bırakmaları gibi bir durum söz konusu olmadığın­dan adet görememe durumun­da uygun tedaviyle veya kendi kendi­ne düzenli adetler tekrar olur­. Uygun tedavi için kadın doğum uzmanınızdan yardım alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adıyaman Çiğ Köftecisi Iğdır Telefon Numarası

04762271888 Iğdır Çiğ Köfte, Çiğ köfteci öz adıyaman çiğ köftesi, adıyaman çiğ köftecisi, lezzetli ve hesaplı Iğdır Çiğ Köfte