12 Nisan 2015 Pazar

Doğalgaz Faturası Ödeme - Doğalgaz Faturası Sorgulama

Doğalgaz faturalarınızı ödeyebileceğiniz online işlem merkezleri aşağıda listelenmiştir.


İGDAŞ - İstanbul Gaz Dağıtım Sanayi Ticaret A.Ş.

EGO - Ankara Genel Müdürlüğü

AGDAŞ - Adapazarı Gaz Dağıtım A.Ş.

BAHÇEŞEHİR - Bahçeşehir Gaz Dağıtım A.Ş.

BALGAZ - Balıkesir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

BADAŞ - Bandırma Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

BURSAGAZ - Bursa Şehir İçi Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

ÇORDAŞ - Çorlu Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

ÇORUMGAZ - Çorum Gaz A.Ş.

KENTGAZ - Denizli Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

PALEN - Erzurum Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

ESGAZ - Eskişehir Şehiriçi Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

GAZDAŞ - Gaziantep Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

PALGAZ - Gebze Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

GEMDAŞ - Gemlik Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

İZMİRGAZ - İzmir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

İZGAZ - İzmit Gaz Dağıtım A.Ş.

KARGAZ - Karabük-Kastamonu-Çankırı Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

KAYSERİGAZ - Kayseri Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

KIRGAZ - Kırıkkale-Kırşehir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

GAZNET - Konya Şehir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

NETGAZ - Konya-Ereğli Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

ÇİNİGAZ - Kütahya Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

PEGAZ - Malatya Şehir İçi Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

MANİSAGAZ - Manisa Doğalgaz Dağıtım Anonim Şirketi

POLGAZ - Polatlı Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

SAMGAZ - Samsun Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

SİDAŞ - Sivas Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

GAZDAŞ - Trakya Bölgesi Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

UDAŞ - Uşak Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

ARMAGAZ - Yalova Arsan Marmara Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

SÜRMELİ - Yozgat Doğalgaz Dağıtım A.Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adıyaman Çiğ Köftecisi Iğdır Telefon Numarası

04762271888 Iğdır Çiğ Köfte, Çiğ köfteci öz adıyaman çiğ köftesi, adıyaman çiğ köftecisi, lezzetli ve hesaplı Iğdır Çiğ Köfte