Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim
Standart üye olarak profilinizi silmek ve üyeliğinizi iptal etmek için eÇift’e giriş yapıp "Profil" menüsündeki "Üyelik Ayarlarım" linkini tıklayın. Önce "Üyelik Ayarlarınız" sekmesini, daha sonra "Profil statünüz" bölümündeki "düzenle" butonu tıkladığınızda "Profilinizi silmek için: tıklayın." linkine ulaşacaksınız. Şifre bölümüne kullanıcı şifrenizi girdiğinizde profilinizin ve kişisel bilgilerinizin silinmesini onaylamış olacaksınız.
Premium üye olarak eÇift kullanım şartlarında da belirtildiği üzere üyeliğinizi iptal edebilmek için eÇift’le yazılı olarak e-posta veya faks yolu ile irtibata geçmek ve üyeliğinize ilişkin iptal talebinizi eÇift’e iletmek zorundasınız. Kimlik doğrulaması için e-posta adresinizi, kullanıcı kodunuzu ve güvenlik parolanızı belirtmeniz gerekmektedir. Güvenlik parolanızı "Profil" ve "Üyelik Ayarlarım" linklerini tıkladığınızda göreceğiniz "Üyelik Ayarlarınız" bölümünde bulabilirsiniz.
eÇift üyelik kaydınızı, üyelik süresinin dolmasından EN GEÇ 30 GÜN ÖNCE iptal etme hakkına sahipsiniz. Bu durumda, üyeliğe bağlı olan her türlü otomatik üyelik yenilemesi de iptal edilmiş olacaktır.
Fesih bildiriminizi destek@eCift.com e-posta adresine, 0212-233 35 10 numaralı faksa veya aşağıdaki adrese göndermenizi rica ederiz:
Elit Teknoloji Hizmetleri İnternet A.Ş.
Mevlüt Pehlivan Sok.
Yılmaz İş Merkezi No: 26/7
34349 Gayrettepe / İstanbul
23/2/1995 tarihli ve 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 31 inci ve bu Kanuna 4822 sayılı Kanunla eklenen 9/A maddelerine dayanılarak, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul Ve Esasları Hakkında Yönetmelik’in 8. Maddesi hükmü uyarınca "Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen mallara ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir".
Bu doğrultuda, üyenin herhangi bir sebebe dayanarak üyelik sözleşmesinden "Cayma Hakkı" bulunmamaktadır.
Standart üye olarak profilinizi silmek ve üyeliğinizi iptal etmek için eÇift’e giriş yapıp "Profil" menüsündeki "Üyelik Ayarlarım" linkini tıklayın. Önce "Üyelik Ayarlarınız" sekmesini, daha sonra "Profil statünüz" bölümündeki "düzenle" butonu tıkladığınızda "Profilinizi silmek için: tıklayın." linkine ulaşacaksınız. Şifre bölümüne kullanıcı şifrenizi girdiğinizde profilinizin ve kişisel bilgilerinizin silinmesini onaylamış olacaksınız.
Premium üye olarak eÇift kullanım şartlarında da belirtildiği üzere üyeliğinizi iptal edebilmek için eÇift’le yazılı olarak e-posta veya faks yolu ile irtibata geçmek ve üyeliğinize ilişkin iptal talebinizi eÇift’e iletmek zorundasınız. Kimlik doğrulaması için e-posta adresinizi, kullanıcı kodunuzu ve güvenlik parolanızı belirtmeniz gerekmektedir. Güvenlik parolanızı "Profil" ve "Üyelik Ayarlarım" linklerini tıkladığınızda göreceğiniz "Üyelik Ayarlarınız" bölümünde bulabilirsiniz.
eÇift üyelik kaydınızı, üyelik süresinin dolmasından EN GEÇ 30 GÜN ÖNCE iptal etme hakkına sahipsiniz. Bu durumda, üyeliğe bağlı olan her türlü otomatik üyelik yenilemesi de iptal edilmiş olacaktır.
Fesih bildiriminizi destek@eCift.com e-posta adresine, 0212-233 35 10 numaralı faksa veya aşağıdaki adrese göndermenizi rica ederiz:
Elit Teknoloji Hizmetleri İnternet A.Ş.
Mevlüt Pehlivan Sok.
Yılmaz İş Merkezi No: 26/7
34349 Gayrettepe / İstanbul
23/2/1995 tarihli ve 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 31 inci ve bu Kanuna 4822 sayılı Kanunla eklenen 9/A maddelerine dayanılarak, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul Ve Esasları Hakkında Yönetmelik’in 8. Maddesi hükmü uyarınca "Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen mallara ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir".
Bu doğrultuda, üyenin herhangi bir sebebe dayanarak üyelik sözleşmesinden "Cayma Hakkı" bulunmamaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder